Persbericht: Kewodak eerste daktopper van Nederland

Vrijdag 29 januari jongstleden werd in Gorinchem voor het eerst de prijs “Daktopper van het Nederland” uitgereikt door de sociale partners van BIKUDAK (Vereniging Dakbedekkingsbranche Nederland, CNV Vakmensen en FNV Bouw). De stimuleringsprijs voor arbobeleid – DAKTOPPER 2009 – viel ten deel aan dakdekkersbedrijf Kewodak uit Alphen aan den Rijn.

De Daktopper 2009 prijs werd door juryvoorzitter Aart van den Brink overhandigd aan Cees en Frank Keijzer, de directie van Kewodak. Het juryrapport was lovend. Kewodak toont volgens de jury aan dat jarenlange ervaring in de branche een uitstekende basis is om alert te zijn op nieuwe eisen en normen op veiligheidsgebied, en deze op een adequate manier te vertalen naar een veilige uitvoering op het dak. Verder werd aangehaald dat Kewodak voorop loopt op gebied van arbobeleid; meer dan 25 jaar geleden stelde het bedrijf al veiligheidsinstructies op voor de dakdekkers, terwijl hierin op brancheniveau nog niet was voorzien. Ook de toekomstvisie van de onderneming verdiende een compliment: naast veiligheid stelt Kewodak een gezonde leefstijl van de medewerkers middels levensfase of leeftijdsbewust personeelsbeleid centraal.
www.kewodak.nl
www.daktopper.nl
==================================================

Voor meer informatie en het opvragen van beeldmateriaal:
Kewodak B.V.
Frank Keijzer, directeur