Persbericht: Dakdekkersbedrijf Kewodak viert 30 jarig jubileum

Met veel plezier en gepaste trots viert Kewodak dit jaar het 30-jarig jubileum! Innovatief denken én doen heeft ertoe geleid dat Kewodak mocht uitgroeien tot een gerenommeerd dakbedekkingsbedrijf en gewaardeerd ‘dakpartner’ voor veel organisaties, instellingen en bedrijven.

Met veel plezier en gepaste trots viert Kewodak dit jaar het 30-jarig jubileum! Innovatief denken én doen heeft ertoe geleid dat Kewodak mocht uitgroeien tot een gerenommeerd dakbedekkingsbedrijf en gewaardeerd ‘dakpartner’ voor veel organisaties, instellingen en bedrijven.

Maar liever nog kijkt Kewodak verder vooruit. Hun blik is gericht op de toekomst, op nieuwe mogelijkheden en ontwikkelingen: hoe zij hun service nog verder kunnen ontwikkelen en hoe zij op kostenefficiënte wijze nog duurzamer kunnen ondernemen. Uiteraard met behoud van de pijlers die al 30 jaar een stevig fundament vormen onder Kewodak: kwaliteit, service, proactiviteit en persoonlijke aandacht voor klant én medewerker.

Terug naar nieuwsoverzicht