Klantbeoordeling over kwaliteit en dienstverlening

Opdrachtgevers beoordelen Kewodak gemiddeld met een 8,1. Dat blijkt uit het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek dat we onlangs hebben uitgevoerd. Ook bewoners van complexen waar wij daken hebben gerenoveerd, geven onze dienstverlening een dikke voldoende.

In 2018 werd onze dienstverlening door opdrachtgevers beoordeeld met een mooie 8,1. Wij worden met name gewaardeerd vanwege de vakbekwaamheid van onze dakdekkers en de kwaliteit van de advisering.

Kwaliteit en dak- diensten

“Wij stellen hoge eisen aan onze kwaliteit en dienstverlening”, vertelt algemeen directeur Frank Keijzer. “Daarom verzamelen wij klantervaringen, zowel via klantenvertellen.nl als via een kort klanttevredenheidsonderzoek. De resultaten dienen als basis om onze dienstverlening en kwaliteit verder te optimaliseren.”

Bijna alle opdrachtgevers (96 procent) zouden Kewodak aanbevelen aan anderen. Een zelfde percentage geeft aan ons bij een volgend project wederom in te schakelen. Opdrachtgevers kiezen voor Kewodak vanwege de betrouwbaarheid, kwaliteit en vakkundigheid, goede ervaringen en onze prijs/kwaliteitsverhouding.

Trots op klantbeoordelingen 2018

Ook de bewoners van (appartementen)complexen waar wij daken hebben gerenoveerd of storingen hebben verholpen, zijn gevraagd om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Zij beloonden ons werk in 2018 met een 8,9!

Wij zijn trots op deze cijfers en zullen alle feedback meenemen om de verwachtingen van onze relaties en opdrachtgevers ook in 2019 weer te overtreffen!